دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • آموزش
  • گروه‌های آموزشی
  • پژوهش
  • اساتید
  • دانشجویان
  • کارکنان
  • روابط عمومی
  • فناوری اطلاعات
 
 به روزرسانی: 1401/3/7

بازدیدهای 24 ساعت گذشته: 38333
بازدیدهای روز جاری: 38333
کاربران حاضر در پایگاه: 0

 

مدارک لازم جهت ارتقاء مرتبه

 | تاریخ ارسال: 1401/1/30 | 
۱- اخذ امتیاز فعالیت های فرهنگی (ماده ۱) از کمیسیون ماده یک دانشگاه (جهت اخذ امتیاز مربوطه، مدارک لازم را به معاونت آموزشی دانشگاه تحویل دهید)
مدارک لازم: جداول شماره ۱ الی ۹ ارتقاء - گواهی کارگاه های فرهنگی -  آخرین حکم حقوقی - اولین حکم حقوقی - حکم ارتقاء به دانشیاری جهت ارتقاء به استادی - احکام تبدیل وضعیت خدمت تمام وقت / تمام وقت جغرافیایی (در صورت وجود) - یک قطعه عکس - گواهی همکاری در بحران کرونا طبق فرمت ارسالی به گروه های آموزشی (در صورت وجود) و سایر مدارک مرتبط با فعالیت های فرهنگی (در صورت وجود)
۲- اخذ تائیدیه هیئت اجرایی جذب اعضاء هیئت علمی دانشگاه (پس از صدور معرفی نامه از سوی دانشکده، به آدرس Jazb.iums.ac.ir مراجعه و در قسمت جذب هیئت علمی/ فرم های ثبت نام، فرم شماره ۱ را تکمیل و به همراه یک قطعه عکس به واحد جذب ستاد تحویل دهید.)
۳- ارائه گواهی شرکت در کارگاه های روش تحقیق مقدماتی- روش تدریس مقدماتی -  دوره های توانمندسازی دانشگاهی (حداقل دو کارگاه) و نحوه استفاده از منابع الکترونیک(مربوط به بازه زمانی همان مرتبه) (طبق لینک شرایط عمومی ارتقاء)
۴- تسلط به زبان خارجی به تناسب رشته مربوطه (طبق لینک شرایط عمومی ارتقاء)
۵- نامه رسمی موافقت مدیر گروه
۶- نامه رسمی شورای بیمارستان (اعضاء هیئت علمی بالینی)
۷-اولین و آخرین حکم (برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری)/حکم ارتقاء به دانشیاری و آخرین حکم (برای ارتقاء به مرتبه استادی)
۸- کپی (شناسنامه، کارت ملی) و یک قطعه عکس
۹- جداول ارتقاء تکمیل و تایپ شده (به صورت دفترچه سیمی شده) که به تائید مدیر گروه رسیده باشد.
 - فرم های تکمیل شده دست نویس و یا مخدوش (دارای خط خوردگی، لاک گرفتگی و...) فاقد اعتبار بوده و لذا از پذیرش و ثبت آن در کمیته منتخب دانشکده خودداری می شود.
۱۰ -در صورت وجود فعالیت های دانش پژوهی، ارائه گواهی مربوطه از سامانه ملی فعالیت های نوآورانه و دانش پژوهی آموزشی وزارت بهداشت
۱۱- وجود حداقل یک مقاله چاپ شده انگلیسی تحقیقی ISI یا Pubmed به عنوان نویسنده اول یا مسئول (جهت ارتقاء از استادیاری به دانشیاری)
۱۲- وجود حداقل سه مقاله چاپ شده انگلیسی تحقیقی ISI یا Pubmed به عنوان نویسنده اول یا  نویسنده مسئول (جهت ارتقاء از دانشیاری به استادی)
۱۳- مشارکت در انتشار حداقل شش مقاله جهت ارتقاء از استادیاری به دانشیاری 
۱۴- مشارکت در انتشار حداقل هشت مقاله جهت ارتقاء از دانشیاری به استادی
۱۵- وجود حداقل یک مقاله فارسی در هر مرتبه ارتقاء
۱۶- یکی از موارد ذیل جهت ارتقاء به استادی :
- وجود حداقل یکی از سه مقاله شرطی بند ۱۵ با IF مساوی دو یا بالاتر
- یکی از مقالات بند ۱۵ حداقل ۲۰ ارجاع در Scopus داشته باشد.
- h-index حدقل ۶ از Scopus
- هر سه مقاله بند ۱۵ دارای IF حداقل ۱.۵ باشند.
۱۷- سی دی، شامل فایل های های ( الف- فایل word تایپ شده جداول ارتقاء  ب- فایل pdf کلیه مقالات انگلیسی و فارسی  ج- یک قطعه عکس پرسنلی )
۱۸- مستندات مربوط به تک تک مقالات (پرینت مقاله کامل، پرینت محل ایندکس مقالات، پرینت IF، نامه پذیرش و متن مقاله پذیرش شده در صورت داشتن مقاله پذیرش شده)
۱۹- اخذ H Index از سایت Scopus و Google Scholar (پیرو مصوبه مورخ ۸/۳/۹۵ هیئت ممیزه دانشگاه، از ابتدای مهر ماه سال ۹۵، H-Index از سایت Scopus برای متقاضیان ارتقاء به دانشیاری حداقل ۳ و برای متقاضیان ارتقاء به استادی حداقل ۵ مورد قبول خواهد بود.)
۲۰- مستندات مربوط به پایان نامه ها (کپی صفحه اول پایان نامه و صورتجلسه دفاع)(امتیاز سرپرستی پایان نامه برای دانشیاری حداقل ۱۰ و برای استادی حداقل ۱۵ مورد قبول است)
۲۱- تکمیل صحیح فرم مربوط به مقالات و خلاصه مقالات
۲۲-وجود مستندات مربوط به خلاصه مقالات
۲۳-نامه داوری طرح های پژوهشی، پروپوزال، پایان نامه از معاونت پژوهشی دانشگاه/دانشکده (در صورت وجود)
۲۴-نامه داوری مقالات بر طبق ساعت یا تعداد آن از سر دبیر مجله (در صورت وجود)
۲۵-تائیدیه هیئت بورد یا هیئت ممیزه مرکزی یا معاونت پژوهشی وزارت بهداشت در صورت انجام فعالیت های خاص (ماده ۳ - بند ۸ آیین نامه ارتقاء)
۲۶-در صورت تالیف، اخذ گواهی امتیاز کتاب از شورای نشر دانشگاه (معاونت پژوهشی دانشگاه)
۲۷- مستندات مربوط به فعالیت های علمی – اجرایی (کپی ابلاغ ها از مراجع معتبر مربوطه)
لازم به ذکر است:
۱- ایمپکت فاکتور و ایندکس ذکر شده در سایت مجلات مورد قبول نیست.
۲- وجود Dupplicate در مقالات منجر به تعویق بررسی پرونده بین شش ماه تا یکسال و درج در پرونده عضو هیئت علمی و حذف هر دو مقاله می شود.
۳- عضو هیئت علمی متقاضی ارتقاء مرتبه، قبل از ارائه مدرک به واحد ارتقاء دانشکده، مقالات خود را با آخرین ویرایش فهرست نشریات نامعتبر خارجی ارزیابی و پس از حذف آن ها مدارک را تحویل نماید.
۴- سرپرستی پایان نامه های سایر دانشگاه ها به شرطی قابل محاسبه می باشد که مقاله ای از آن تولید شده باشد.
۵-  تحویل مدارک به منزله حائز شرایط ارتقاء بودن نیست و بعد از بررسی مدارک، نتیجه اعلام می گردد.
۶- مقاله منتج از پایان نامه شخص متقاضی مورد قبول نیست.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 695 بار   |   دفعات چاپ: 86 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر